dilluns, 2 de gener del 2012

III Sant Silvestre Reus 2011

Quina millor manera d'acabar l'any 2011 que participant en la III cursa Sant Silvestre Reus 2011. Volia millorar el temps que vaig marcar l'any 2009 i així ha estat. Vaig arribar a meta amb un temps de 19'20'' després de realitzar 4'7km, a quatre minuts de diferència del guanyador : Jordi Garcia de l'equip AC77, amb un temps de 15'05'', en un altre esglaó.

Vaig començar la cursa sortint de molt enrere i vigilant de no patir cap caiguda, a la que tots ja vam començar a córrer jo em vaig situar al lateral del pilot adelantant a tot aquell que no anava al mateix ritme que jo, els primers tres quilometres em sentia molt bé, patint una mica en l'última pujadeta del quilometre quatre i també pel vent fort que bufava, però a la baixada i en l'últim quilometre vaig agafar forçes per realitzar un bon sprint fins a meta i situar-me entre els cinquanta primers de la classificació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada