dimarts, 1 de gener del 2013

IV Sant Silvestre Reus 2012

Enguany amb un nou recorregut, la IV Sant Silvestre de Reus ha reunit amb una participació de récord amb 500 participants i amb nova distància, un total de cinc quilòmetres en l'última carrera de la temporada.


Per part meva i arriscant, he finalitzat amb bona marca amb un temps de 19'52'', acabant en la posició 82. Molt content del resultat final venint d'on vinc...

Després de la cursa Montsant TrailSeries, 4 de novembre, vaig començar a notar una gran molèstia al genoll dret, a la part lateral exterior del menisc. Impedint poder anar a entrenar, ja que només realitzant pocs quilòmetres de recorregut la molèstia era ben present i m'obligava a parar. Fins i tot, vaig decidir per primera vegada anar al fisioterapeuta a fer-me una revisió del genoll i descartar qualsevol lesió greu de lligaments o de menisc, com així va ser finalment. En fer dues sesions de fisio la cosa semblava que ja estava solucionada i fa pocs dies enrere, quan vaig decidir tornar a entrenar, la maleïda molèstia tornava a ser-hi present fins a dia d'avui.

Ben bé un mes sense entrenar, sense fer realment les sesions que vull fer per preparar la temporada 2013 fixada en el campionat de carreres de muntanya del Baix Camp. Així doncs, una bona cursa per finalitzar el 2012 i espero que ben aviat tingui solucionat la lesió del genoll per entrenar com cal!.

Bon any nou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada