dilluns, 5 de novembre del 2012

Montsant TrailSERIES 26km

Després de sis mesos sense realitzar cap cursa de muntanya, ahir diumenge vaig córrer la cursa 'Montsant TrailSERIES', una prova de 26 quilòmetres, la més llarga que he fet fins ara.


A deu minuts per començar la cursa vaig arribar a lloc, a Ulldemolins, les condicions climatològiques em van fer dubtar fins l'últim moment si anar o no. Sort que la presentació de l'esdeveniment es va allargar una mica i vaig tindre temps d'agafar el meu dorsal.

Hi havien dos tipus de carrera, la "petita" de catorze quilòmetres i la "gran" de vint-i-sis quilòmetres. Desde el primer moment no vaig dubtar gens ni mica en fer la gran, em veia capaç de realitzar-la i així va ser.

Es dóna la sortida de la cursa quan encara no m'havia preparat ni l'iPod ni calentar una mica abans de córrer, encara així, des d'un bon començament vaig agafar un bon ritme de carrera durant el primers cinc quilòmetres (5'15''/km) on la pluja intensa era present en aquest tram de cursa.

A partir d'aquí començava l'ascens on a dalt ens esperava el primer proveïment, em notava molt lleuger de cames, tant, que no vaig parar en l'avituallament del quilòmetre set. Vaig anar tirant gaudint de la pluja, com també de la boira, com també del vent fort que bufava i sobretot gaudint de les grans vistes que ens oferia el recorregut.

Després de l'ascens vam baixar per un sender espectacular del quilòmetre vuit fins al tretze. Durant aquest tram avaig tindre que fer parades tècniques incloses i entre escalar alguna que altre roca i equivocacions en el recorregut em van fer perdre algunes posicions. Però sempre anant amb un bon ritme de cursa.

Però tot va canviar a partir del quilòmetre catorze i de només trepitjar l'asfalt les vaig passar putes fins arribar al final de la cursa, un tram final de carrera dura i exigent amb camins d'alts i baixos que eren uns veritables trencacames. Vaig estar uns minuts descansant en l'últim avituallament i petant la xerrada amb la noia fins que amb uns quants trossos de taronja i uns glops d'Aquarius em van reanimar per agafar les últimes forçes i seguir endavant en el últims quilòmetres.

Finalment, vaig arribar a meta amb un temps fixat en 3h01''.


Perfil de la cursa - STRAVA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada