dilluns, 19 de març del 2012

CX CURSA DE BOMBERS DE LLEIDA 2012


Bé, primer de tot, felicitar a tota l'organització, que ha estat espectacular i com no, també felicitar en aquells Bombers que van finalitzar la cursa amb l'equip d'intervenció amb 23kg aprox. a les esquenes.

Desde Reus ficavem rumb cap a Lleida a les 8h del matí desde el parc de Bombers de Reus i amb dos cotxes tiro-txano arribem amb la calma a la capital del Segrià a les 9h. Temps de sobres per veure l'ambient, recollir el dorsal i fer alguna broma respecte a qui li tocaria convidar a unes birres després de la cursa.
A falta de cinc minuts per l'inici de la prova, cadascú es situa al calaix de sortida corresponent, tots estem al vermell, és a dir, confiem en que farem una marca inferior als quaranta minuts. Jo estic molt neguitós, amb ganes de començar pel simple fet de les meves possibilitats de millorar la meva marca personal dels 10.000m que vaig realitzar a l'estiu passat amb un temps de 44'50''.
L'ambient increible, sona la canço de Without you d'en David Guetta, s'em fiquen els pèls de punta i la carrera comença inesperadament! Em fico els cascos de música amb Coldplay i començo a tirar milles amb un bon ritme gràcies a l'acompanyia dels cinquanta primers corredors, que com era d'esperar, van a per totes. Jo passo el primer quilòmetre a 3'40'', em sentia molt còmode i al quilòmetre cinc el passo amb un temps de 20'04''. A partir d'aquí sense adonarme'n baixo el ritme i els quilòmetres sis i set s'em fan llarguissims, però en els últims dos quilòmetres torno agafar un bon ritme fins a final de carrera, quan finalment, arribo a meta amb un temps de 40'22''.
Com em va passar a la Pujada de la Portella, arribo a meta massa fresc, sense tindre sensacions de cansat, amb la qual penso que no em deixo els cullons al terra i que puc millorar encara més els temps obtinguts en les darreres curses, així que l'objectiu proper serà realitzar un 10k i fer-ho en 37'.
Finalment, posició 181/2096.
Ara a seguir entrenant pel Tibidabo a partir del 26 de Març per preparar la propera cursa de muntanya, la Almostrek 2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada