divendres, 22 de juliol del 2011

2a Cursa nocturna de Sant Jaume a Reus

Després de tres mesos sense realitzar cap cursa, avui divendres 22 de Juliol vaig decidir participar en la segona cursa nocturna que es celebrava a Reus en motiu a les festes de Sant Jaume.

Un recorregut d'un total de deu quilòmetres sense cap desnivell, el que significava que des d'un principi has d'anar ja a per totes si vols quedar entre els primers, ja que els de davant tiren moltissim des d'un bon començament de la cursa.

A les 21h vaig anar a recollir el dorsal, el chip i a estirar una miqueta, quatre rectes, estiraments i cap a la linea de sortida. A la sortida és la típica de sempre, tots apretats com a sardines i perill de caigudes, però cap problema, pell de gallina i ens fiquem al lateral del pilot, adelantant a molts atletes participants.

Vaig anar tirant fins arribar al primer quilòmetre amb un temps de 4'20'', però que a partir d'aquí vaig decidir baixar un pelet el ritme fins arribar al abituallament, al punt quilomètric cinc de cursa, on des d'aquest punt fins al final vaig augmentar el ritme considerablement i sempre acompanyat per un atleta Vilasecà. Al final de la cursa i després de recórrer deu quilòmetres vaig marcar un temps de 44'50'' (posició número 88 de 350 participants) que personalment puc estar bastant satisfet.

Classificació dels deu primers participants a la cursa de Sant Jaume :











Apa, salut i peles!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada