diumenge, 6 de març del 2011

PUJADA A LA PORTELLA

La pujada a La Portella, més puta que...la puta que va se dur!! Sens dubte ha estat la primera cursa de muntanya més dura en la que m'hi he enfrontat mai. Les condicions físiques que has de tindre per aquest tipus de prova es màxima, per qui fa per primer cop una prova d'aquest calibre ha d'estar molt ben preparat i jo segurament no estava en les millors condicions, una per falta d'hores de descans, només vaig dormir quatre hores i segona, pel mal estar en general durant tota la carrera, amb mal d'esquena als descensos i amb mal de peus producte dels quilòmetres realitzats.

Vam sortir d'Hospitalet de l'Infant a les 9:30h amb un ritme normal, ficant-me al mig del pilot seguint el ritme dels que pensava que podría seguir, ben aviat ja vam començar l'ascens a La Portella amb unes pendents terribles, del 31%, error de mí de pujar el ritme en aquest sector, sobretot per no tenir consciència de que encara m'esparaven uns 450m d'altura per arribar al primer port de muntanya i al cim més alt. A les grans pendents jo i la majoria de corredors les feiem caminant, amb un ritme espectacular, jo a partir d'aquí em vaig decantar per anar al meu ritme sense seguir a ningú fins al descens.

A l'arribada a La Portella (567m) vam començar el descens amb un ritme bastant fort, sempre anant a rebuf d'un corredor i anant al seu ritme, al arribar a l'abituallament número dos, quedaven set kilómetres, a partir d'aqui, vaig patir molt per ascendir el tercer i últim port de muntanya, tant, que per la meva ment pasava abandonar, hem trobava fatal en condicions físiques, però els ànims d'altres atletes i la força de la meva ment vaig decidir acabar la cursa, patint com mai. I així va ser, l'hora d'arribada a meta va ser d'un temps de : 2hores 34 minuts. Un temps que de ben segur el puc millorar notablement amb millors condicions.

Per aquesta prova el resultat es lo de menys, ha estat important acabar-la, felicitar als organitzadors i de ben segur que ens tornarem a veure l'any que ve.

Ara toca recuperar-se perquè estic fet caldo i a tornar a entrenar, que segurament d'aquí dos mesos tindré les proves físiques i aquestes curses m'ajudaran molt per fer una bona marca al quilòmetre.


Salut i Gas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada